E-Ticaret Tasarım

 


E-ticaretin tasarımı denilince tüm e-ticaret unsurlarının kurumsal ve bütüncül bir şekilde yansıtılmasını sağlayan tasarım akla gelmelidir. Tasarım, bir firmanın kimliğini tüm detaylarıyla ve en ince yönleriyle ortaya koyar. Firmanın hoş ve eşsiz dokunuşlarını barındıran e-ticaret tasarım organizasyonunda hiçbir detay atlanmamalıdır. Her bir detay üzerinde hakkını vererek durmak gerekir. Basit ve sade bir tasarım seçildiği ve anlatılmak istenen net bir şekilde ortaya konduğu vakit, yapılacak fazlaca bir şeye de gerek yoktur.

E-ticaret tasarım içerisinde düşünülebilecek web site tasarım, firmanın dünyaya açılan yüzünü yansıtması beklenen çok mühim bir dizayndır. Dizaynın hedef kitlesi düşünülerek ve bütün olasılıklar hesap edilerek ortaya konulması; her yönden önemli bir gelişmedir. Hızlı bir web sitesi dizayn etmek ve içerisinde tüm ürünlere kolay ulaşılabilecek yöntemler oluşturmak; bir web sitesinden en çok beklenen hususlardandır. Böyle sitelerden, müşteri de bir an evvel ayrılmak istemez ve siteyi incelemek için daha fazla vakit ayırır.

Logo tasarımı, sitede doğru yerde konumlandırılmalıdır ve dikkatleri üzerine çekebilmelidir. Logo sayesinde, kurumsallığa bir adım daha yaklaşılır ki bu kesinlikle somut bir adımdır. Logolar sayesinde markalar daha tanınır ve aranır hale gelir. Müşterilerde vazgeçilmezlik hissi uyandıran markaların etkili logo tasarımına sahip olduğunu söylemek; yanlış bir tespit olmaz. Bu, onların ciro elde etmeleri açısından da önemli bir kriterdir. 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Instagram Yabancı Beğeni

Kepenk Sistemleri Nedir?

Aşık Etme Duası